Home / Uncategorized / Update #Mei 2017

Update #Mei 2017

NIEUWBOUW
Vandaag is het tijd voor alweer de zevende maandelijkse nieuwsbrief over de voortgang van de nieuwbouw van De Kieviten. We blikken terug op wat er de afgelopen maand is gebeurd en geven een kleine vooruitblik op de volgende maand.

STEIGERS WEG
De bouwsteigers op de begane grond en de eerste verdieping zijn weggehaald. De buitenschil is daarmee zo goed als af. Op enkele glaspanelen na is het gebouw nu echt waterdicht geworden. Doordat de steigers weg zijn is nu goed zichtbaar hoe de buitenkant er uiteindelijk uit ziet. Echt een gebouw om trots op te zijn als voetbalclub! Een gebouw met body!

AFWERKING BINNEN
Er is begonnen met de afwerking aan de binnenzijde van het complex. Op de foto´s is ook goed te zien dat er volop tegelwerk wordt verzet om alle vierkante meters te voorzien. Het zijn nogal wat doucheruimtes en toiletten natuurlijk. De trap die binnen in het complex staat verbind de begane grond met de eerste verdieping. Ter informatie: er komt ook een trap aan de buitenkant van het complex om op de eerste verdieping te komen.

Komende periode staat in het teken van de afwerking. Dit werk moet niet worden onderschat. We zijn hard op weg om het mooiste sportcomplex van Voorthuizen te krijgen en zijn halverwege de wedstrijd. De eindsprint is ingezet. Sprint u als vrijwilliger mee om gezamenlijk de eindstreep te halen?