Home / Uncategorized / Update #JUNI 17

Update #JUNI 17

Vandaag is het tijd voor alweer de achtste maandelijkse nieuwsbrief over de voortgang van de nieuwbouw van De Kieviten. We blikken terug op wat er de afgelopen maand is gebeurd en geven een kleine vooruitblik op de volgende maand.

DOUCHERUIMTES BETEGELEN
Wat gaat het hard! Binnen verandert het geheel met de dag. Inmiddels zijn alle doucheruimtes in de kleedkamers betegeld. De doucheruimte van een kleedkamer bevat straks 6 douches! Dat is behoorlijk luxe en relaxt. Let maar eens goed op bij andere clubs: hoeveel daarvan hebben 6 douches in één kleedkamer? Daarmee zijn de spelers binnen no time weer fris en fruitig om opweg te gaan naar de kantine voor een afterborrel!

KANTINE
Een mooie bruggetje naar de kantine. Wat gaat die mooi worden! De tekeningen liegen er niet om.
Denk aan mooi steigerhout, stalen buizen en betonnen blad! Een barcommissie houdt zich bezig met de vormgeving en gaat de bar zelf bouwen! Klasse mannen!

KITTEN>PLAMUREN>SCHUREN>VERVEN
Uit bovenstaande volgorde bestaan de huidige werkzaamheden: kitten, plamuren, schuren en verven. Het zijn hele oppervlaktes die aangepakt moet worden. Denk aan kozijnen van deuren en ramen, maar ook aan de muren.

De afwerking binnen heeft prioriteit. Mocht je de komende periode een avond willen helpen op de bouw? Je bent welkom! Heb je nog geen vrijwilligersuren gemaakt om de 60 euro terug te verdienen? Dit is het moment om jouw steentje bij te dragen!